Co musí obsahovat zásilka s reklamovaným zbožím

Reklamace - obsah zásilky

  • vadné zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady
  • kopii nákupního dokladu
  • přesný popis závady, na který doporučujeme připojit telefonní číslo

 

Odstoupení od smlouvy - obsah zásilky

  • kompletní nepoškozené zboží
  • originál nákupního dokladu
  • informaci o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

 

Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází k znehodnocení tohoto obalového materiálu.

 

Prosíme vyvarujte se nejčastějších chyb

Nedostatečně zabalené zboží
V případě poškození během přepravy nenese společnost AMATI-Denak, s.r.o. žádnou vinu a reklamaci takovéhoto zboží je třeba uplatňovat u přepravce, jehož podmínky pro dostatečnou ochranu přepravovaného zboží jsou pro vyřízení reklamace určující.

Zasíláte-li více produktů
Zašlete je vždy v jedné zásilce, případně na skutečnost, že zboží je v několika zásilkách, upozorněte v průvodním dopisu.

Neuvedeny všechny závady
Technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní. Především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady "nefunguje".

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

AMATI-Denak, s.r.o.
REKLAMACE – Jan Mareš
Dukelská 44
Kraslice
358 25

 

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefon: +420 352 309 219
Mobil: +420 725 182 391

 

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost AMATI-Denak, s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Copyright © 2017 AMATI. Všechna práva vyhrazena.
YoutubeInstagramFacebook