V nabídce e-shopu jsou veškerá Vámi nabízená pouzdra a příslušenství?

Ne, v e-shopu nabízíme veškerá pouzdra a povlaky, u příslušenství  k hudebním nástrojům nejsme schopni obsáhnout celý sortiment. V případě, že potřebujete příslušenství k Vašemu hudebnímu nástroji a není v nabídce e-shopu, neváhejte nás kontaktovat zde.

Když si objednám zboží přes e-shop, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.

Pokud mám zboží rezervováno do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervaci je platná včetně uvedeného data.

Co nabízí služba PPL Partner?

Tato doplňková služba společnosti PPL umožňuje výdej zásilek na předem stanovených místech určených jako PPL Partner. Nemusíte se tak vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout v otevíracích hodinách PPL Partnera. Síť partnerů se neustále rozšiřuje. Aktuální síť partnerů naleznete zde.

Je služba PPL Partner zpoplatněna?

Ne. Služba je zdarma v rámci přepravného.

V případě nadměrných zásilek mohu využít i jiného dopravce?

V případě nadměrných objednávek lze využít služeb společnosti TopTrans.

Lze doručit objednané zboží prostřednictvím České pošty?

Ne. Zboží doručujeme prostřednictvím přepravní společnosti PPL.

Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Ano, za určitých podmínek je možné zboží vrátit. Máte ze zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů při uzavření kupní smlouvy komunikačními prostředky na dálku (tj. i po internetu). Vrátit zboží je možné i v případě, že jste si zboží vyzvedli osobně na prodejně.  V případě, že se rozhodnete pro další nákup, částka za vrácené zboží je započtena proti novému nákupu. V opačném případě sdělte obchodníkovi své číslo účtu, kam Vám máme dobropisovanou částku zaslat.

Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?

V případě, že dané zboží není skladem, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde a informujte se o dostupnosti daného produktu. V případě výroby daného produktu se dostupnost pohybuje v rozmezí dní až týdnů dle konkrétní objednávky.

Záruční list na zboží není potvrzený. Co mám dělat?

Protože Vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí.

Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamační oddělení?

Podrobné informace naleznete zde.

Lze reklamaci vyřešit přednostně?

Reklamace může být přednostně vyřízena, avšak jedná se o nadstandardní službu a je tedy zpoplatněna. Výše tohoto expresního příplatku je 1000,-Kč.

Je možné nechat si zaslat vyřízenou reklamaci poštou, přestože byla do reklamace předána osobně?

Reklamaci lze zaslat poštou, jestliže o tuto službu zákazník projeví zájem již při předání zboží do reklamace. Pozdějším žádostem z technického důvodu nelze vyhovět.

Je možné žádat opravu účetního dokladu?

Ve výjimečných případech ano. Je možné opravit špatně vyplněné IČ, DIČ, jméno či adresu. Není bohužel možné žádat změnu z jedné firmy na druhou, případně z firmy na fyzickou osobu a opačně. Přijďte buď osobně na adresu prodejný AMATI-Denak, s.r.o., Dukelská 44, 358 25 Kraslice spolu s původním dokladem, nebo zašlete tento doklad poštou spolu s informacemi, co potřebujete opravit + ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou.

Zasíláte zboží do Slovenské republiky na dobírku?

Nezasíláme. Do Slovenské republiky zasíláme zboží pouze na platbu předem.

Mohu platit v Eurech při platbě ze Slovenské republiky?

Ano. Detailní informace naleznete zde.

Chci vrátit zboží, jak mám postupovat?

V případě reklamace zboží Vás žádáme o dodržení následujícího postupu tak, aby reklamace mohla být vyřízena v co nejkratším termínu:

1. Kontaktujte nás s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a převzetí zboží. Po kontrole Vás vyzveme k písemné žádosti o odstoupení od kupní smlouvy a o zaslání zboží zpět.

2. Kompletní žádost společně s originálem kupní smlouvy (fakturou) zašlete doporučeně na naši fakturační adresu.

3. Samotné zboží zašlete doporučeně a pojištěné na naši fakturační adresu. Za ztrátu či poškození zásilky během přepravy zpět neručíme. Zboží musí být kompletní (včetně všech dokladů a příslušenství), nepoužité, nepoškozené a zabaleno tak, aby se během přepravy nepoškodil jeho originální obal. Vrácené zboží zpět nezasílejte na dobírku (takové zboží nebude převzato).

4. Budou-li splněny všechny podmínky pro vrácení zboží, obdržíte zpět své peníze nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém převzetí zboží.

V případech kdy není účtována doprava a náklady spojené s expedicí (tzn. doprava zdarma), je dobropisovaná částka snížena o tyto náklady.

Kde mohu nalézt kompletní rozdělení nátrubků?

Kompletní rozdělení našich vyráběných nátrubků naleznete zde.

Copyright © 2017 AMATI. Všechna práva vyhrazena.
YoutubeInstagramFacebook